Fett bögigt!

2012-02-21 KLOCKAN 10:26:25



Jag är inte den första, och absolut inte den sista som kommer att skriva att Hanna widerstedt i årets BB är ju inte männsklig?! Får man va så? Hon måste ju skämta? Hon ÄR ett skämt! Hur tänker hon? Hur snackar hon? Pinsamme jävel! -.-
Konstiga deltagare överhuvudtaget detta året. Nä, tror inte detta kommer bli bra alls :)

Inatt har varit en jäkla kämpig natt. Och jag verkar inte vara den enda.
Vaknat flera gånger av att jag får en hemsk jäkla hostattack (det är då man tänker; jag ska aldrig mer röka!) så jag fick resa mig upp hela tiden, flera gånger. Blä, drygt.
Och inte nog med det.. Som mina närmsta vet har jag morgonrutiner. Bl.a koka kaffe och duscha. Och den där känslan och utbrottet jag fick när vattnet fryst? Vilket verkar vara konstigt när det är plusgrader ute? Och jag ska iväg om en timme? DET är jobbigt! MEN.. Som tur var hade jag vatten i min tekanna så jag i alla fall kunde få mitt kaffe.. Nu ca en halvtimme senare verkar vattnet fungera... Hmm. Tur det.

Ska i alla fall snart iväg och bes. Bilen. Håll tummarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback