Chooka chooka boom boom!

2012-02-27 KLOCKAN 14:12:32


Sålänge mobilerna är avstänga är min oro på topp! Ont i magen och nervös.
Mamma och Kjell är inne på sjukhuset, igen. Mamma skulle sövas ner och få någon typ av "elchock" så hjärtat kommer i balans. Vill bara att det ska ringa i min mobil snart så jag kan lugna ner mig.

Helgen? Ja du milde. Jobb i fredags sen hade jag en ledig helg. Lördagen började med att jag stack ner till Teba (en djuraffär här i Höör) där jag skrev på anställningspapper, så nu va det klart.
När jag kom ut stod Johan och Nathalie och väntade på mig. En tripp till Burlöv center för lite shoppning. För min del blev det bara på Gina där jag hade ett presentkort.
När klockan var 16 började jag bli stressad. Vill alltid hoppa in i duschen vid den tiden, haha. Och när jag är stressad och vet att jag ska dricka äter jag dåligt, FÖR dåligt. Hej nudlar (y). Hällde upp en grogg när jag var klar i duschen, gjorde mig iordning, sen kom Amanda och Matilda. Lite för-förkrök innan vi begav oss till Kitty för att fira Emilia ♥ SEN försvann mitt minne drygt en timme efter, haha. Vaknade upp med ett fett blåmärke på hakan (hade visst trillat i hallen hos K) huvudvärk OCH en sak till jag inte vågar nämna här. Yäärk, haha. När ska jag lära mig? :) Äta dåligt och va sjukt taggad är ingen bra kombo -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback