Sunday Bloody Sunday

2011-11-20 KLOCKAN 11:57:49



Hej allesammans. Hur är läget denna förbannade söndag? Bakis? Hur känns det? Själv mår jag prima. Jobbade igår, så det känns ganska så bra att både vara ledig såhär en söndag och inte va bakis :)

I fredags festade vi till det lite. Började kvällen här hos mig med Nils, Robin, Halena och Jonas. Lite frågesport, snack och dricka innan vi begav oss till Kitty. Linus, Sebbe och Micke joinade också sen. Mycket trevlig kväll får jag säga. Blev dock för mycket all in för min del och begav mig hemåt redan vid 1, haha. Dåligt var bara förnamnet när jag vaknade i lördags. FY FASIKEN säger jag. Så bakis har jag inte varit på evigheter. Besökte toan ett antal gånger. Och tanken på att jobba ville jag inte ens tänka på, haha. Men vad gör man? Har sagt innan att jag aldrig ska festa dagen innan jag ska jobba, men det har brutits många många gånger. Började piggna till vid 20 i alla fall, haha. Då hade jag jobbat 5 timmar, och det var kämpigt ;)
Och mycket bättre blev det inte när EN kommer in. Kan man bara inte tänka efter lite? Tydligen inte. Det enda jag kan trösta mig med är att "Du kan stå på tå, men ändå kommer du aldrig upp till min nivå" ;) Jaja, det är ju insidan som räknas, säger dom. Och i detta fallet lär det göra det, haha. Inget grannt.

Ledig idag som sagt. Ska leka lite med lillebror min snart, hihi. Han köpte ny bil igår, eller ja, vinterbil. 740 kombi. Fint skick men måste puttsas upp lite :) Sen ska jag träffa min fis Kitty ♥ Jäkla fin vän det!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback