SKÅL för fään

2011-05-06 KLOCKAN 18:07:49


Snart är mina fina töser på väg till Höllviken, där dom ska va hela helgen (vår lilla tradition). Jag kunde inte hänga med för jag ska jobba plus att jag är pank. Men inte tänker jag sitta hemma för det. Idag blir det litt JÖÖG med världens bästa pågar! :) :*

Annars har jag spenderat min dag med kitty. Har hittat på lite allt möjligt. Först Hårstudio 7 som hade öppet hus. blev bjudna på massa gott plus att både jag och Kitty bokade tid till vårt hår ;) Vidare för att handla lite på ICA innan vi stack till AD, släkting som jobbar på outleten uppe vid CG. Lite snack och så innan vi stack hem till Kitty där hon bjöd mig på mat. Lax, ris, sås och ärtor, mums :) Kaffe, snack, musik och massa taggande tills ikväll. kommer sakna er i helgen ♥

SKÅL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback