Väärk!

2011-03-02 KLOCKAN 12:14:56
AJ, säger jag. Just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Sån här värk har jag inte haft på länge. Killar/män ska fan vara glada att dom slipper det ;) Ha. Får nog ta och knapra några panodil innan jobb.

Blev aldrig att jag satte igång med målningen igår. Men imorgon ska jag upp i tid, plocka undan grejer och lägga skydd på golven. Sen är det bara till att sätta igång. Börjar med att måla sovrummet, sen toan :) Rätt så skönt med dom tiderna jag har i helgen. Hinner jag med mer :)
Ska även till tandläkaren imorgon. 2 år sen jag var där sist. Hoppas det ser lika bra ut nu som då.

Nu tänkte jag dammsuga lite innan jag går och gör mig redo inför den långa arbetsdagen. Dolly är GRYM på att sprätta ut sand över hela golvet på toan och dra ut det i hallen -.- Jaja, jag städar inte sällan i alla fall. Blir sådär 2-3 dagar i veckan. Lika bra att ta allt samtidigt.

Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback