Gårdagen slutade galet!

2011-03-07 KLOCKAN 00:43:46


Efter jobb igår gick jag i rask takt hem. Hoppa in i duschen, gjorde mig iordning, åt och började med ett glas rosé.. Som blev 2, 3, 4 osv. Lisa, Corney och Emma kom upp. Kort därefter Sandra, Kitty och Jenny. Hög musik, skratt, mer rosé.... Kvällen slutade på Jägers. Vilket den INTE skulle. Sa flera gånger hela dagen att jag inte skulle dit. Men SÅKLART när man fått i sig några glas blir man sugen! Hade riktigt kul faktiskt.

Idag var det inte lika roligt såklart. Var inte alls pigg på att jobba. Men, what to do. Det gick i alla fall bra :) Piggnade till vid 20-tiden, haha! När jag kom hem blev det bara massa chill i soffan, big brother, film och kvällsmackor med oboy :P

Bjuder på lite bilder från igår. Tar ju alltid 25o bilder var, typ xD så alla lägger jag inte ut, ha :)


Jag


Lisa & Kitty




Älska fotot :) L&L


Ska såklart alltid dra upp mitt ben :P




Alla tjejer


Corney :*


Kommentarer
Postat av: Nellie

Fina bilder (:

2011-03-07 @ 10:45:23
URL: http://nelliiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback