När spriten går in...

2011-06-26 KLOCKAN 00:05:55


Tackar Lövendahl och resterande för en helt underbar midsommar!
Startade redan vid 15 med 5 kamp, började med kubb, som vi egentligen vann men killarna vägrade erkänna det ;) Sen blev det mat. Ja jäklar med mat. Tror vi åt mindre än hälften. Jordgubbar, glass och kaffejöög till efterrätt. Kampen fortsatte med hoppa sopsäck, eller vad man ska kalla det. Redan där försvann mitt minne, för jag minns min själ inte vem som vann, haha. Dopp i flaska. Kommer bilder för fy fan vad kul det såg ut när man stod där med ett spik i ballen och försökte träffa en flaska. Morashot, tedrinkar, dans, fotboll, mer folk, skratt, yrande och mycket mycket mer. TACK för en underbar kväll mina fina :*

På vägen hem, när jag gick, gjorde jag nåt som jag aldrig gjort nykter. När jag passerar torget står dom som typ inte har nåt liv och busvisslar åt mig. Och vad gör dumma jag? Jo, jag går fram.. frågar hur läget är och att det såg djävulskt dumt ut när dom stod där mitt på torget med sina volvos typ 3 på natten och kollade under en huv, HAHA? Kom inte ihåg vad dom svarade men jag bara traskade vidare sen iaf. Hallå? Hur pinsam är inte jag?

Idag har jag mått som en apa. Riktigt jäkla kasst. Besökt toan x antal ggr och slasat i soffan hela dagen. Runt 18 snåret kom lillen med mat till mig, gulle. Höll även mig sällskap resten utav kvällen.

Nu ska jag försöka sova. Har öppning imorgon på Preem halv 7. Det innebär att jag ska ta mig upp senast halv 6 -.- La la la...

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback