Shalom shallerim!

2012-09-27 KLOCKAN 10:41:00
 
 
FÖRST av allt vill jag berätta vilken jädrans underbar vecka vi hade på Mallorca! Jag har sagt det innan och jag säger det igen.. Jag kommer bosätta mig någonstans i Spanien, nångång. För jag trivs verkligen som fisken i vattnet där!
 
Massa goda drinkar, god mat, äventyr, pärlfabriken, likörprovning, drakgrottorna, sol, bad, värme, skratt, Inca-
marknad, dans, bartender, A tagen i tullen, drinkar och mycket mer! Hade kunnat hinna med så mycket mer därnere OM man hade varit där längre. 1 vecka går alldeles för fort!
Vill tacka Leena, som jag möttes av på flyget till Mallis, CHOCK! Världens snyggaste flyvärdinna minsann! Skämde bort mig och min familj, även på vägen hem av hennes kollegor ♥ Gulle!! Det var verkligen en utav alla dom fina presenterna jag fått av alla mina närmsta :))
 
När vi kom hem möttes vi av kyla och regn, YEY! Har regnat sedan dess och man har ju bara varit depp. Ännu mer depp när det har börjat bli lite tider nu igen på Preem, blir så trött. Funderar på att hitta jobb på katthotell, där hade jag nog trivts!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback