25 years young!

2012-09-11 KLOCKAN 12:11:00



Igår var det en av årets viktigaste dagar, min dag! ;) och den började kanon!

Två av mina arbetskollegor från Preem kom upp på förmiddagen med frallor och present från alla ♥ åt frulle och bara snicksnacka. Underbart!

Eftersom jag redan var klar begav jag mig ut samtidigt som Gunilla och Kristina, körde och hämtade Amanda som ville vara med på min dag  ♥ handlade hem ingredienser till det jag skulle baka och ack så bra det blev ;) vid 16snåret körde vi och hämtade smörgåstårtan, stor jäkel, och vidare hem till mamma och Kjell där vi skulle tillbringa resten utav min dag!


Jag har, som sagt, fått den bästa presenten redan men ändå så fick jag så mycket mer till!
Först av allt hade jag öppnat Amandas present. Tungt, litet, fint inslaget och jag gissade på ett ljus. När jag öppnade låg där en gråsten, haha. Kollade på A som bara skrattade och till sist rotade jag upp en lapp. Och ÅHH, på lappen stod det att jag skulle få min älskade skinnjacka ♥ Hur underbar är inte hon?


Resten av presenterna bestod av pengar, smycken, finaste buketter, ett flak Red Bull (haha) och en Björn Borg body väska.

Bra dag med underbara människor <3

I lördags var jag på maskeradfest och den blev också kanon! Tack åter igen alla inblandade!

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback