Onsdag och ledighet!

2012-10-31 KLOCKAN 11:34:39
 
 
Oi!
Allt bra därute i det granna höstvädret? Ska ut snart och njuta, andas, av min ledighet. 2 dagar och jag ska bara precis chilledilla.
 
Utgången med tjejerna i lördags blev A-W-E-S-O-M-E. Fick även min barndomskompis från Malmö Linda på besök ♥ Hon och jag plus Mandisen började med lite för-förfest här hemma hos mig. Vid 20 snåret drog vi oss vidare till Kitty där det sedan blev mer än tjejerna, lägenheten fullpackad med folk, haha. Riktigt kul! Säkert 20 pers, stackars Kitty :P :* Vad klockan var när vi drog till Ladan har jag ingen aning om, haha. Men hade iallafall askul hela kvällen ;)) Man tackar!
 
Jobb dagen efter var ingen hit. Fy FAN rent ut sagt vad jag mådde kasst, typ fram till 23 på kvällen började det gå över, helt sinnes! Huvudvärk och illamående deluxe, vad drack jag? Hmm hmm.
 
I helgen blir det jobb igen (y) dock en lugn sådan.
Adjö
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback