Några kanelbullar..

2012-10-04 KLOCKAN 11:06:09
 
 
Som alla vet är det kanelbullens dag idag. På Preem stödjer vi Rosa bandet och säljer kanelbullar med rosa papper och rosa pärlsocker :) Welcome, welcome. 
Själv ska jag snart ge mig på att baka själv, ikväll kommer min fina Emma och vi ska fika big time och bara mysa! ♥
 
Först och främst ska jag sticka in till grannkommunen Hörby och bes. lillebrors bil. Eftersom att alla jobbar idag får jag fixa detta by myself. Får iallafall köra fet bil helt själv ;)) haha!
Efter bes. ska jag bara precis handla dom sista ingredienserna till bakningen, baka och sen bara chilla och eventuellt pilla lite till härhemma innan E kommer.
 
Igår var Kjellemannen här och hjälpte mig att sätta upp diverse grejor på väggarna och jag blev superdupernöjd! Har ju blivit besatt av både Tradera och shabby chic den senaste tiden och budar givetvis hela tiden "/ Någon måtta får det snart vara, jag kan nog sätta stop på mig själv :) Nu har jag snart allt.
 
På lördag har jag dagspass men ändå inget planerat på lördag, LÅÅLA! Ledig söndag med FGS. Är faktiskt lite ledsen för att jag både missade premiären på Ladan och även förra helgen, haha. Lär väl hända något, hoppas jag! :)
 
Trevlig dag och helg på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback