Life is good!

2012-05-23 KLOCKAN 11:21:36



Tjena tjena tjena!

Satan sikket grannt väder SKÅNE! Nu är livet gött. Nu är allt så jäkla bra. Jag bara ler, kan inte sluta le :)
SOMMAR! <3

I måndags hade jag hela dagen till att bara ligga och glassa i värmen. Låg dock för länge och brände mig. Hej kräfta! Baksidan nästa gång :)

Igår var också en riktig kanondag! Emma befann sig hos mig vid 18 snåret. Jag bjöd på mat sen stack vi in till grannkommunen Hörby där det var nån typ av kulturkakas dom håller varje år med lite liveband och så. Var dock ingen hit så vi körde hem igen efter drygt 20 minuter :p
Körde in om ICA på hemvägen och köpte lite glass, hem till mig, satte på kaffe och bara mös resten utav kvällen!

Även idag är solen framme och värmen är oslagbar. Ska minsann ner vid 13 tiden till Dermaline och få massage och det är jag väl värd :)
Ikväll, klockan 19 ska jag Kitty och Amanda kolla när pågarna spelar match i tjörnarp.

Åh, mys. Sööd liden påg :)


Have a nice day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback