Hej hej, här är jag!

2012-05-07 KLOCKAN 11:15:09



Yes hello. Borde köra en lång uppdatering, men blir bara en kort en, på det roliga :-)

Valborg! Den blev great med underbart folk. Samlades på vattenskidsklubben som ligger vid Ringsjön. Grillat, god dricka, musik, varmt, skratt... Och bara mös! Drog sedan vidare till Matte, där det inte blev så långvarigt, men det var kul, det var kul.

Lite jobb, sen var det helg igen. Jag var egentligen inställd på jobb men det visade sig att jag var bannemaj ledig. Blev bjuden på BBQ fest hos Matte med typ 40 pers. Askul! Jag och Amanda grillade dock hos Jens innan vi gick till Matte redan vid 18. Massa folk redan då. Hade hursomhelst en jäkla bra kväll trots att en betedde sig som en idiot i slutet, men bad om ursäkt dagen efter. Sååååååja. Tack :-)

Idag är jag ledig igen. Halena är på hemmaplan, så snart tänkte vi bege oss ut till Sandra och bebis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback