Tåbira!

2012-03-05 KLOCKAN 00:44:01



Tjenixen! Har helgen varit bra?
Jag har precis lagt mig i sängen. Nu är mina tre-kvällar-i-rad på Preem DONE! Mitt älskade Preem..... Imorgon går jag över till nästa. Teba. Ska upp 8, piggna till sen jobb 9.40-18.10 och likaså tisdag! Kommer va helt slut. Inte kul att stå upp 9 timmar i rad. Mina fötter gör ONT just nu OCH min rygg. Börjar jag bli gammal? Nääääähä. Problem med ryggen har jag haft 5 år tillbaka, sen har jag fel skor (y) Som dessutom luktar röv! Jag lovar, ingen vill va nära mina fötter just nu, och ändå har jag tvålat in och duschat av dom nu när jag kom hem, ha. Usch!

Nä, trevlig fortsatt natt. Och morgondag. Och tisdag. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback