Release me.

2012-03-20 KLOCKAN 12:09:51



För att göra ett bra jobb måste man trivas, framförallt med de personer man jobbar med. Kunna vara sig själv och le, varje dag. Jag är en person som ofta ler och tramsar. Men det kunde jag inte på mitt nya jobb. Visst, tiden gick fort, men jag kände ingen trivsel alls. Var inte glad. Var inte mig själv. Finns bara en sak att göra då. Säga upp sig. Sagt och gjort, nu mår jag bra igen :) Kitty, min fina Kitty har gett mig ett erbjudande, ett extrajobb hos henne på Vero Moda i Löddeköpinge :) riktigt bra! Nu ska jag bara prata med mina andra chefer på älskade Preem och se hur sommaren ser ut där.

I feel good today.

I fredags var jag ledig. Fick sällskap av Amanda, som hjälpte mig med att slinga håret, för det såg ut som rena rama helvetet. Hon gjorde ett bra jobb, utväxten är väck och jag kan visa mig ute igen utan att tänka på håret, typ, haha :)

12-24-pass på Preem i lördags, härligt. Hade längtat så tiden gick fort som tusan och likaså i söndags.

Nu till helgen är jag ledig och då vankas det födelsedagsfirande för lillebror och givetsvis god dricka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback