Det är ingen vanlig dag.

2012-03-08 KLOCKAN 10:47:33



När man väl är ledig rusar tiden iväg. Har redan varit ledig 2 dagar, typ. Bara idag med, sen upp imorgon igen för jobb -.-

Det nya jobbet, teba, började jag på i måndags. Mina första uppgifter blev att packa upp en massa varor som som skulle ut i butiken, yey (y). Men men, jag står nog ut till sommaren ;)

I måndags efter att jag slutat stack jag hem till mamma och Kjell där jag blev bjuden på riktig gourmé middag! Mums. Rosebiffar, rosesås, klyftpotatis och grönsaker. Halleluja vad gott! Sen blev det fika, snack och tvtittande i vanlig ordning <3

I tisdags efter jobb var det först och främst mat och dusch som gällde, sen kom Emma. Kollade bb, drack kaffe, skrattade, yrade och ja, även där i vanlig ordning :)

Igår var jag äntligen ledig. Det var jag väl värd, och som jag längtat! Jag och mamma hade bestämt sen innan att vi skulle sticka ner till Malmö, till mormor och hälsa på. Så vid middagstid begav vi oss :) grillad kyckling, fika, skratt, fotoalbum och bara snack. Pys!
Senare på kvällen kom Kitty och hälsade på <3

JA, idag är det ingen vanlig dag.... För det är min älskade mammas födelsedag!!!
Ska snart hoppa in i duschen sen kör jag hem till mamma där vi ska göra en tårta till em/kväll :D

Hoppas att ni får en bra dag! Adjö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback