Watch n' learn.

2012-06-15 KLOCKAN 10:56:11


Visst är det härligt med fredag? Och en ledig helg? :)

Igår efter att lillebror slutat jobb drog vi till nya Biltema Gastelyckan i Lund och shoppa loss lite. Tur att man har en lillebror som är mekaniker och ska fixa min bil i helgen :) Den ska bli som ny! Bl.a rost ska bort, nya bromsklossar och sen ska den lagas bak efter min lilla krock ;) Kommer bli kanonas!
När vi kom hem satte jag på kaffe och behandla min nya skänk med ekolja eftersom den inte blivit behandlad innan. Blev superduperbra! Medan jag gjorde det mecka lillebror ihop min megastora kattställning jag köpte igår till mitt hjärta :) Fint!
När klockan slog 21 tittade min fina Emma in. Kaffe, en jädrans massa snack och bara möööös ♥

Även idag har jag fullt upp känns det som. Ska träffa både Halena och Emma en sväng nu på dagen. Sen blir det tvätt och städ som står på schemat resten utav eftermiddagen.

Ikväll samlas alla tjejer för ett sista förväl av Emma innan hon sticker ner till Sunny beach för jobb till slutet av augusti. Käk på Jernkällaren sen får vi se vad resten utav kvällen bjuder på :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback