You're gonna love this.

2012-07-17 KLOCKAN 12:23:25
 
 
Vill ni veta när jag vaknade igår? Jo, klockan 13. Panik? JA! Men ändå var jag väl värd att sova så länge, med tanke på min dåliga sömn hela helgen.
 
Blev ledig fredagskvällen så jag kunde sova mer och sedan öppna i lugn och ro på lördagen. But no. Jag låg och vred och vände mig, sist jag var uppe och hade ett utbrott var klockan 01.45 (y). Somnade nog sen och upp igen 04.15. Men vet ni vad? Jag var på glatt humör hela dagen och den gick riktigt fort, lååw :)
Hade även öppning söndag och det gick också galant trots min dåliga sömn :)
 
SÅ, när jag vaknade då igår, lite sent, hade jag fått 3 sms av Kitty som trodde jag hade ett utbrott bara för att jag inte hade hört av mig, haha. Men givetvis förstod hon direkt när jag skrev min anledning :) Puss! Vi stack till Kiviksmarknad 1,5 timme senare. Strosade runt i några timmar och hade en jädrans tur med vädret, det började ÖSA ner när vi precis hade satt oss i bilen.
När vi var hemma i Höör stack vi först en snabbis till Jessi och company och sa HEJ, sen stack jag och K på vars ett håll, jag stack hem till mamma och Kjell en runda, drack kaffe och så, sen hämtade jag upp K, hyrde film; Niceville (jättebra), och ja, bara mös ;)
 
 
 
 
 
 
 
 
Ledig idag med. Ska snart ut en runda till Nathalie och Johan och säga hej. Handla ska jag med. Ikväll blir det lugnt, ja.
 
En sak till. Jag längtar till torsdag!!! ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback