Kick out the epic motherf**ker

2012-07-06 KLOCKAN 16:39:04
 
 
 
Tjenixen!
Tappat suget helt nu igen. Bara jobb nu känns det som. Eller, har ju haft 3 lediga dagar och det var/är SKÖNT!
 
I onsdags vid middagstid stack jag, Kitty och Amanda in till Hörby på marknaden och strosade runder i det varma härliga vädret, (världens fulaste bränna på ryggen nu). Det enda jag shoppade var 14 par strumpor för 100:-. Det är ju alltid bra att ha.
Hemma i Höör igen stack jag och A hem till mig, satte oss en stund på balkongen med en cider och skitsnack innan vi började göra oss iordning inför kvällen. Vid 19 befann vi oss i Hörby igen. Lite förfest sen hotellet där det var en jäkla massa folk, som varje år :) Kanonkväll!
 
 
 
 
 
 
Chill hela dagen igår. Kvällen kom Kitty hit. Vi krängde, kolla film och bara tog det lugnt.
 
Idag har jag haft städ och tvättdag. Boriiing! Var även en runda hos Sandra och mös :)
Ikväll blir det lugnt. Blir bjuden på mat hos mamma och Kjell. Jag har det bra jag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback