Keep smiling, keep shining.

2012-07-11 KLOCKAN 12:02:14
 
 
Två dagars ledighet har bara susat förbi. Tiden går fort har man roligt ;) Och JA, jag har haft 2 riktigt myspysdagar med familj och vänner ♥
 
I måndags stack jag och Amanda in till Lödde, till Center syd och shoppade loss. Där blev strömavbrott på halva centret när vi var där och givetvis i dom affärer man ville kolla i så det blev en hel del timmar vi var där. När vi körde hem joinade Kitty oss och vi yrade hela vägen hem i vanlig ordning :)
När jag hade varit hemma i nån timme stack jag hem till mamma och Kjell, där jag blev bjuden på mat, fika, skratt och bara pyyyyys :) Hemma igen vid 22 snåret då jag satte på en film; "John Carter". Faktiskt en film att rekommendera. Helt OK!
 
Igår, tisdag körde jag och mamma ner till Malmö, till mormor då hon behövde hjälp med en del grejer. Blev en heldag där och var inte hemma förren vid 18.30. Gav Dolly lite mat, godis och nya leksaker som hon lekte med i över en timme. Min ♥ Vid 20 blev jag rastlös igen och D hade lekt av sig så jag körde hem till mamma och Kjell. När jag kom dit serverades kaffe och "Allsång på skansen". Efter det satte vi på en film jag hade med mig; "En gång i Phuket". Även det en bra film :)
När jag körde hemåt hämtade jag upp Amanda på vägen, hem till mig, soffhäng och snack :)
 
Två underbara dagar helt enkelt!
 
Nu går jag på dom jobbigaste jobbdagarna. Idag, imorgon och fredag kör vi kväll, 15-24. Natten till lördag blir det inte många timmars sömn då jag öppnar på lördag. Ska upp före tuppen, 04.15 (y). Men jag klarar nog 2-3 timmars sömn ;) Även söndag har jag öppning, GÖTT!
 
Så, hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback