Hur gammal är du DÅ?

2012-07-20 KLOCKAN 12:56:54
 
 
Då var helgen kommen, igen. Även denna blir det jobb. Men jag är lika gla' för det minsann :)
 
Igår var jag ledig. Jag och Kitty stack in till Landskrona för att gadda oss. Och helvete vad nöjd jag blev!
Hemma i älskade Höör igen lämnade jag av K, vi åt lite sen stack jag dit igen. Ut på äventyr, eller till Hörby för att umgås..... Ööööö.... Blev inte långvarigt, så vi stack hemåt igen och gick lite bananas med kameran och ja, var allmänt störda.
VI är två personer som i princip ALLTID skämtar. Kan säga dumma skämt som ändå är roliga. Tyvärr finns det folk som INTE tål detta. DE personer som känner oss vet hur vi är. Tål ni inte det, så stick. Take me as I am or watch me as I go!! ;) Orkar inte lägga mer energi på det faktiskt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback