F*** me i'm famous

2012-01-13 KLOCKAN 11:19:05


Vädret? Hur gött? Det gillas. Det är nästan så man får ge sig ut på en PW :)

Nu är jag ledig idag, imorgon OCH söndag. Är så lycklig. En HEL helg. Tänkte egentligen sticka och träna nu på förmiddagen men hoppar det och ger mig nog ut på en PW istället, som sagt. Får börja försiktigt nu efter förkylningen som höll i sig 2 veckor. Ska bara försöka få med mig Kitty, som jag ska umgås med idag, wiii. Hon är och hämtar en bil just nu, sen ska vi först bege oss upp till systemet och handla gott tills imorgon. Det enda vi har planerat än sålänge :P Men vi hittar ju alltid på nåt, hihi.
Ska passa på att renbädda och tvätta innan fisen kommer med :)

Imorgon blir det party party. Som vi har varit taggade, haha. Bara detdär inte försvinner :) Ladan har 10års jubileum, så vi har planerat några veckor innan att DIT ska vi, ha. Förfest med favorit-grabbarna och sedan slå klackarna i taket ;)




Allt är så bra just nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback