Vilka nyheter!!!

2012-08-21 KLOCKAN 11:42:00
 
 
September kommer ju bli en kanonmånad!
 
För det första fyller jag ju år, det får man inte glömma. Fortfarande som ett barn som vill ha en massa paket, haha. Fyller 25 år, så fick en resa av mamma och Kjell, woho! Fick reda på detta igår, awesome!! Åker den 15 september till Alcudia, Mallorca med mamma, Kjell, lillebror och Amanda ♥ Längtar!
Har dock ett litet, eller stort problem och det är min lille skatt. Mamma ringde efter katthotell igår och eftersom att det är så få veckor dit var allt uppbokat :( damn. Det bästa hade varit om någon bott i min lägenhet, men det är svårt. Man måste gilla Dolly och hon måste gilla den som bor här, helt enkelt. Men det brukar ju alltid lösa sig :)
 
Sen den 8 september är jag bjuden på maskeradpartaj där man ska klä ut sig till något som börjar på den bokstaven i sitt namn. Jag har ju tur, kan både välja på L och C :P Kommer bli awesome det med!
 
Jaha, jobbar bara idag också sen ledig 2 dagar. Great!
 
OCH låttips; Wiley | Heatwave feat. Ms.D
Jädrans bra låt!
 
Så, bye bye then.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback