Mirror mirror on the wall...

2012-08-14 KLOCKAN 11:45:33
 
 

Tjeenare!

 

Gårdagen blev bästa dagen.

 

Började först med tråkig städning härhemma innan jag begav mig till Amanda. Hon passade Fabbe så jag joinade. Bestämde oss för att ta en runda ner till Ankdammen där vi skulle mata ankorna, men F blev lite rädd och jag stressad så det gick fort, haha :)

 

Vi gick ner till Preem, drack kaffe, åt glass och givetvis varsin redbull ;) Sen tog vi ett annat håll hemåt igen. Var även inne på Laroth stedt och glodde en runda. Hittade såklart några plagg, men det är sånna plagg man måste tänka efter på riktigt innan man köper dom :P OCH en ring, dödskalle-ring. Vill ha! Vi var hursomhelst ute i hela 3 timmar, hur skönt?

 

När vi hade lämnat Fabbe, när mammsen hade slutat, typ, stack vi upp till CG och handlade lite. Hem till mig, jag lagade mat (spagetti och köttfärssås) medan A målade naglarna. Och det kändes kanon när A sa att det var en utav dom godaste köttfärserna hon ätit :D När vi var mätta och trätta satt vi först och slasade i soffan innan vi fixade till lite fika. Kaffe, jordgubbar med grädde och massa naturgodis. Och attans bananer vad ännu mer mätta vi blev, haha. Men GOTT!

 

Satte bara på en film sen; Mirror Mirror. Typ riktiga Snövit. Inte så bra som vi trodde dock :)

 

 

 Bilden längst ner är det faktisktmig han sitter och myser med ;) MegaGULLUNGE!

 

MYSDAG som sagt!

 

Fler bilder hittar ni på Instagram; Lolla87    Follow! :)

 

 

Ledig idag med. Inga planer ännu. Men jag tänkte i alla fall ge mig ut på en PW först och främst.

 

Pussochkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback