When someone loves you they dont have to say it, you can tell by the way they treat you.

2012-04-17 KLOCKAN 11:11:45



Välkommen!!
Haft en bra helg? Min var great.

Fredags blev det först en runda ut till Sandra med Halena (som var på hemmaplan 2 dagar). Kaffe och massa snack. Efteråt lämnade jag av H hos sin mormor och jag körde och hälsade på Lövendahl en runda. Hämtade upp H efter en timme sen var det dags att säga hejdå innan hon begav sig vidare, buhuw. Kvällen spenderades, i vanlig ordning hemma hos päronen med mat, fika och pys :-)

I lördags blev det mest förberedelser inför kvällen. Även en snabb kaffe hemma hos Kitty.
Hem och gjorde mig iordning, sen vankades det fest hos K med alla tjejer, underbart! Kom även en drös med annat folk lite senare. Super duper trevligt! Det hela slutade med att vi slog klackarna i taket nere på Ladan. Riktigt lyckad och rolig kväll! :-)

Söndags mådde man väl mest som en överkörd bäver, eller nåt. Låg i soffan hela dagen och påbörjade mitt Harry Potter-maraton. Har aldrig sett filmerna så det var väl på tiden.
Vid 18 asade jag mig upp, tvättade av mig lite, ringde och beställde en kebabrulle och begav mig hem mot Kjell och mamma.

Bra helg :-)

Igår jobbade jag, 15-24. Det roligaste är att Pernilla hade missat att hon skulle jobba, men fick så snällt köra från Ystad ändå, hihi. Stackars. Lugn kväll, lagom med kunder.

Idag är jag ledig. Ska ta ta i städningen här, samt tvätt. Kan inte beskriva hur skitigt här är!!

Have a nice day fuckeeers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback