I dont know how she does it.

2012-04-03 KLOCKAN 12:18:31



Vafan hände med vädret? Kallt och ruggigt. Hoppas att det inte blir långvarigt.
Med tanke på vädret igår var jag inte alls taggad på pw, eller nånting. Blev lite handling och sen blev det slas i soffan, till film nr 1; "En dag". En film jag rekommenderar till alla er som vill se drama, med tårar :) den kunde vara lite seg ibland, men det gick inte att släppa blicken en sekund.

Efter film och tårar begav jag mig hem till mamma och Kjell, där jag blev bjuden på mat... osv, i vanlig ordning :) blev även premiärtur med lillebrors bil, hihi.

När jag kom hem igen vid 22 kollade jag först bb, som egentligen är så otroligt dåligt detta året. Men man kan ju inte låta bli ändå, konstigt nog.
Sen satte jag på film nr 2; "i dont know how she does it". Mindre bra. Inget jag rekommenderar :)

Nu blir det snart jobb. Fortsatt trevlig em, och kväll.

Hejdåååååå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback