RocKabilly.

2011-09-05 KLOCKAN 14:00:49




Hey hey hey snyggingar! WADDAPP?

Trött och sliten hela dagen i lördags, men jag klarade av den galant ;) hoho.. Tidiga morgnar är liksom inte min grej, fastän att det kan va ganska så skönt att va uppe i tid^^,
MASSA raggare hela dagen eftersom det var Twin Lake Run här i Höör, plus skånedagarna så det var fullt upp precis hela dagen. Tiden gick fort och vips så var jag hemma redan 14.30 ;) Lite chill och mys med Dolly innan jag hoppade in i duschen, gjorde mig iordning sen kom Halena, Cornelia och Karro, drack lite sen vidare ut till Ljungstorpsgården där det var en överraskningsfest för Kittys mamma med rockabilly som tema. SJUK BRA kväll får jag säga. Allt i vanlig ordning för att sedan bege oss mot Jägers, och det sög :/ Inget för mig, och det vet jag till nästa gång!













Igår blev det söndagsmys med Emma, Halena och Kitty i vanlig ordning. När dom hade stuckit kom Per en kort stund efter och stannade även över.
Jag var uppe redan halv 10 idag fast man somnade vid 2, hihi :) Satte på en film, duschade och lite pill i lägenheten.

Snart jobb, 15-24.
Trevlig dag/kväll.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback