En gång för alla.

2011-09-27 KLOCKAN 11:04:51



Zuup?
ÄNTLIGEN ledig. Och nu när jag väl är ledig åker jag på en jäkla förkylning. Var väl min tur nu. Trodde jag skulle slippa undan den, men icke. Nu är det bara en förkylning, jag är ju inte sjuk som tur är, med massa feber och sånt. Fast det ska jag väl inte säga för då får jag väl det med -.-

Som sagt, bara jobb på sistonde. Hängde med Per till Ängelholm en snabbis igår på förmiddagen innan jobb. Han har ju opererats så det skulle väl kollas och så. Ca 1 timme tar det att köra till Ängelholm, och det tog 10 min så var det klart :P Lönt. Efter det tog vi en fika på Espresso House innan vi körde hem.

Jaha, det enda jag har planerat idag är att hänga med lillebror till Nova efter att han har slutat. Blev ju inte sist. Han vill ha hjälp med shopping utav den bästa ;) hihi! Kan ju hända att jag också får med mig något hem ;) Ska ju på en stor fest på Lördag så då vill man ha något nytt :)

Jo, en gång för alla.. Sen jag lärde mig skriva har jag haft lite svårigheter för det. Ibland kan jag skriva riktigt invecklat, och många tycker jag skriver i "gåtor". Just accept it! Kan tyvärr inte hjälpa det.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback