Blondie.

2011-09-07 KLOCKAN 12:00:38


Igår var jag hos världens bästa frissa, Johanna som slingade mitt hår ;) Lockade även det, så jäkla fina lockar det blir med plattång. Undrar om jag hade kunnat göra det på mig själv på lördag, huum. UTAN att få ett utbrott och börja slita och dra i det i stället? ^^,
T.o.m mamma sa att jag var riktig blondin. Tror bara hon hade vant sig vid min fula utväxt jag hade innan ;) För blondare än innan tror jag inte att jag är :P

När jag var hemma igen vid 16 kom först P upp en runda, lite kaffe och snack, sen satte jag igång med att städa här. Fan vad skitigt det blir fort? Gjorde riktig lyxmat till mig själv innan jag begav mig hem till mamma och Kjell :) Fika, snack och brände lite filmer :)


Kommentarer
Postat av: Cäss

Klart du kan (locka), det är skitenkelt när du väl fått in snitsen! Köpte ny plattång bara för att kunna locka, det blir sååå fina lockar ju :)

2011-09-07 @ 13:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback