Set fire to the rain

2011-10-20 KLOCKAN 18:45:49




Dötrött i tisdags, fast jag deckade 3 timmar innan jag skulle bege mig ner mot jobb igen. Tiden gick fort, likaså igår när jag jobbade.

 

Nu är jag ledig veckan ut, riktigt gött! Fest blir det med pågarna i helgen eftersom mer än halva LIGAN ska iväg på en annan fest -.- Jaja, jag vet att jag kommer att ha lika kul ändå ;) hihi!

 

Idag sov jag såklart för länge, men what a fuck? Jobbade ju igår och då somnar jag ju aldrig innan 2 ;) som sagt. Gick upp och gjorde mina vanliga rutiner, efter det tog jag tag i städningen, äntligen! rent 2-3 dagar igen...... Sen kom Emilia med fika :) Snack och kaffe innan vi begav oss ut för lite ärenden ;) Hem, och tro det eller ej..... Jag BAKAR! ;) Fullkorns-ciabattabröd till migsjälv och till mamma och Kjell dit jag ska ikväll var det tänkt :) Imorgon kommer mina tankar gå till en enda sak ♥

Trevlig kväll.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback