N i t t i o f e m

2011-10-05 KLOCKAN 10:27:26


Tjabba tjena hallå.

Kaffe, tvätt, wordfeud (som jag blivit så jävla besatt av) och en dusch nu på förmiddagen innan jag tar min kära bil i full fart mot Röingeborg, till Säändy för att att hälsa på en snabbis. Mer kaffe och snack innan hon beger sig till jobb. Resten utav dagen får vi ju se, vad jag ska hitta på -.-

Igår var det kanelbullens-dag. Stack till Halena där hon var i full fart med bakning. Hjälpte till lite grann, är ju inte så glad för att baka egentligen ;) Slutade i alla fall med 95 st övergoda kanelbullar. Mer fika blev det när jag stack hem till mamma och Kjell vid kvällskvisten och snackade en runda. Vid 21-snåret kom Emma, min Emma hem till mig. Kollade film; Thor- Mycket bra, och spännande :P


Adjööööööööööööööööö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback