Ibland har man det riktigt bra.

2011-10-27 KLOCKAN 17:30:24


Riktigt bra ledig dag får jag säga. Har dock vänt på dygnet så jag vaknade inte förren halv 12. Hur ska jag kunna lyckas med att somna inatt? Och hur ska jag komma upp imorgonbitti?

Vid 13 stack jag till söta Johanna, min frissa, som hade fått en avbokning så den haffa jag såklart! Mitt hår ser ut som att komma från helvetet, typ ;) Slitet som fan och det fixade J på ett kick.
Efter att jag varit där stack jag och handlade lite till min granne (gammal gubbe som hade cyklat och ramlat, och ville ha min hjälp) som man såklart ställde upp för när jag ändå skulle göra ärenden. En runda upp till Nionde (träningscenter, eller vad tusan det heter) och fixa träningskort. Börjar med 20-dagars sen får jag ett riktigt av min bästaste styvpappa :) ibland har man det riktigt bra.
Hem och började att storstäda. Grannt som fan här nu ;)

Nu har jag haft Halena på snabbvisit, ätit lite, duschat och nu sitter jag som en riktig slas i soffan. Great!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback