Hue hue

2011-10-23 KLOCKAN 12:45:54





Hej hej hallå. Söndag idag och jag är PIGG och LEDIG! Det är ju bara för att det blev dunderfest i fredags så jag låg ju typ helt pall hela dagen igår.

I fredags blev det att umgås med grabbarna. Kaffejöög och rock, hell yeah haha :) Fast, jag bytade såklart musik hela tiden. Får ju tänka på oss andra med ;) Hade i alla fall sjukt kul. Mådde röv igår när jag vaknade.
Vid 18 stack jag hem till mamma och Kjell där jag blev bjuden på världens godaste gryta (är besatt av grytor) och till efterrätt nån smulpaj med päron och hasselnötter, MUMS! Mätt som en gnu.
Vid 23 körde jag hem och fick en Halena på besök ♥ Hon hade med sig en bunte filmer, blev ock bara en och den hette "Unbreakable" och var sådär. Väldigt seg film :)

Sen deckade jag typ direkt. Har ringt i luren halv 6 imorse -.- Skulle jag svara eller? Haha.

 

Idag blir det söndagsmys med familjen :) Ska bege oss ut i skogen med fika och sånt ;) Ikväll får vi se, vad jag känner för.

 

P&K

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback