Been there, done that.

2011-10-07 KLOCKAN 13:03:46


Hej mina ljuvliga läsare ;) Haft en bra morgon? Förmiddag? Middag? Själv har man bara slöat. Men jag måste det innan jag ger mig på ett 9-timmarspass. Det är fredag och det innebär mycket folk. Plus att jag har ju som sagt hela helgen, så då måste man liksom vila innan man börjar jobba?! ;)

Igår tog jag det bara lugnt precis hela dagen. Gjorde typ inget vettigt alls. Är så fruktansvärt sugen på att börja träna! Jag vill, jag vill, jag vill! Varför så dyrt? Hmm, jag klurar nog snart ut något.
JO, på kvällen var jag hos mamma och Kjell :) Där bjöds det på kaffe i vanlig ordning plus att Kjell ställde sig och gjorde en äppelkaka som vi hade till, mööms.

Have a nice day FAKKORS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback