What have I done?

2011-11-26 KLOCKAN 13:11:05


Då var det lördag igen, och jag ska jobba... MED MADDE :D

Igår stack jag och Kitty till Nova en sväng och strosa runder lite. Med mig hem fick jag min efterlängtade pälskrage, ett riktigt snyggt spetslinne, hudfärgat med dragkedja hela vägen därbak och ett halsband med dödskallar runt om hela. Jättenöjd. Dom hade öppnat ett Ben&Jerrys-stånd där jag och K givetvis smaska i oss ;) Dyrt, men tro mig. Det är värt pengarna!



När vi var framme i Höör stack vi upp till CG en snabbis och handla lite innan jag lämnade av K hemma och jag körde hem. 2-3 avsnitt SATC, mat i magen sen vidare hem till Lövendahl (en jättebra killkompis) som precis flyttat till eget, jättefint. Kaffe och skratt sen vidare till Kitty där hon, Sebbe och Linus befann sig. SÅ mycket skratt har inte en kille fått fram ur mig på LÄNGE, det vill jag lova. Linus har damp, men fy fan vad rolig den killen är alltså, haha. Det behövdes. Riktigt bra kväll!

Ja, vad har har jag gjort för att förtjäna detta? :) Först kommer pappa med en sprillans ny dammsugare och sen skickar min kära arbetskollega att hon har en gåva som väntar tills vi börjar jobba? :D Ja, jag älskar ju överraskningar, men why liksom? :) hihi. Lovely.

Trevlig dag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback