Vilken överraskning!

2011-11-18 KLOCKAN 11:47:09


Tjooosan i trosan. Waddapp?
Här sitter jag i soffan redo för träning. Hivat i mig 2 koppar kaffe för att bli någorlunda piggare. Har haft Robin i luren med denna morgon, som alltid tror det värsta om mig, haha ;) Jaja, go påg. Snackade lite om ikväll då det ska bli lite festligheter med Kitty och en del av pågarna. Ska jobba imorgon, men jag tar det lugnt.. Hoppas jag, haha.
Hursomhelst ska jag snart bege mig ut i detta dassiga, trista och kalla väder. Efter träningen ska jag in på systemet, handla lite och höra med Kitty om hon eventuellt vill bjuda på lite kaffe :)

Häromdagen, eller rättare sagt igår gjorde jag något jag aldrig trodde jag skulle göra, men jag gjorde det. Kontakta en person jag aldrig ville prata med mer. Men som jag sa, en person är alltid värd en andra chans, och jag har ju saknat henne. Hon blev chockad, men glad att jag hörde av mig :) Kul!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: sofie

är fortfarande i chock ;-) hehe!

och glad :-) ha en fin helg

2011-11-18 @ 15:16:58
URL: http://sofieslycka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback