Onsdagen den trettionde november.

2011-11-30 KLOCKAN 11:28:57



Ibland kan det gå massvis med dagar och ibland bara någon timme, men oftast blir det i alla fall en gång om dagen jag skriver :) Men nu har jag haft dåliga dagar och känner inte ett dugg för att skriva. Men nu får jag väl ge er en snabbis om vad som har hänt dom senaste dagarna och vad som kommer hända framöver (dock inte alla detajer där).

Den där lilla gåvan jag skulle få av min kära arbetskollega Madde var en lite jul-cupcake som var riktigt mumsig! En riktigt fin gåva, tihi ;)
Annars gick helgen fort. Hyffsat med folk plus att jag jobbade med dom 2 bästa, så då bryr man sig ju inte så mycket om tiden ;)

Lekt med Kitty har jag med gjort. Gratulerar ännu en gång till chefsjobbet på Vero Moda, you go girl ♥ Köpte en liten blomma till henne, för det var hon väl värd :)

     
Hunnit med att umgåts med mamma med rätt mycket. Imorgonbitti klockan 8 ska vi va i Lund, vilket innebär att jag måste gå upp typ 6? Puh. När vi är klara där ska vi vidare till min kära (höhö) hemstad Malmö och besöka min mormor :)

I helgen blir det givetvis partaj, är ju ledig så då måste man ju passa på, haha. Vi ska samlas hemma hos Kitty, alla tjejer ♥ äntligen plus nån pågar tror jag, sen vidare ner till Ladan för att slå klackarna i taket ;)

 

Ja, det var lite update. Mer får ni säkert veta i helgen :) Nu ska jag snart ner och träna, sen träffa min fina Kitty!

Haj och ivaj


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback