Lilla snigel akta dig

2011-11-04 KLOCKAN 01:28:11


Hej hopp gummi snopp. Värker i fötter och rygg. Hur gammal var jag nu igen? Väldans mycket kunder idag så har inte hunnit sitta ner mer än 10 minuter, men kan ju bero på att det är höstlov? Eller vad det heter?

Jaha, kan ju berätta att min helg är totalt förstörd. Hade verkligen sett fram emot detta och hade tagit ledigt. Min enda hela lediga helg denna månad. Känns som att allt är mitt fel, fast det egentligen inte är det?! Står för vad jag sagt och ändrar mig inte. Inte dom andra heller. Just nu känner jag bara för att va själv, helt själv. Lördag? Sitta själv och skåla? Why not. Sålänge jag slipper sura miner. Alkohol och sura miner är ingen bra kombination för mig. Ska inte skriva för mycket, är rädd för att det kommer ut för fula saker ur mitt tänkade då. Är riktigt arg, ledsen och jag vet inte vad!

Jobb imorgon med, sen håller jag som sagt helg. Hoppas att ni får en trevlig sådan!
Adjöken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback