Kvällens avslut.

2011-11-12 KLOCKAN 01:40:03


Yes hello, igen.
En snabbis hos N sen hem en runda innan jag begav mig till mamma och Kjell. Där bjöds det på middag, världens godaste fika, idol och snack.
Hem vid 22 och då fick jag besök av Halena och Kitty minsann. Kollade film, snackade och bara mös. När dom hade kört var jag ju bara tvungen att kolla 2 avsnitt av SATC. Besatt -.-


Fruktsallad med tranbär, banan, äpple, clementin och ananas. På toppen vaniljgrädde och krossad mörk choklad. Ja, MUNORGASM!

Jag fick ju också vara med på bild tyckte jag...





Och givetvis min skatt, mitt hjärta, mitt allt, Dolly! (Haha ser lide äcklad ut, men det är jag ju såklart inte;))


Jaha, det var min lediga dag. Denna helgen är min jobbe-helg, så kommer inte göra nåt mer än att jobba lör-sön 15-24 (y). Trevlig helg, sup och svälj. Höhö hi hi hoho

 

Godnatt!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback