DAMN, it's good.

2011-11-15 KLOCKAN 01:21:26


Bra dag får jag säga. Förutom att jag stängde av alarmet och sov för länge -.- Men hey, jag jobbade till midnatt igår, höhö.

Stack en runda till Halena vid 14 där Sandra också befann sig. Kaffe och massa snack i vanlig ordning. Vid 16 stack jag upp till Boijertz, ett fik här i Höör där jag mötte upp pappsen och lillebror. Ett sent farsdag-firande med god fika (som pappa bjöd på, hihi) och snack ;)
Sen körde jag hem, städade lite och åt innan Kitty tittade in och därefter Halena. Ett sista kvällsmys med H eftersom hon åker till Oslo onsdagmorgon ♥ Gånna miss jo min snygga flygvärdinna, detta klarar du great galning!

När dom hade stuckit satte jag på ett avsnitt av SATC. Och ett till... och ett till.. FAN vad bra det är! Hade kunnat kolla en hel natt asså. Ni som har sett SATC, så är jag en typisk, eller ganska så exakt en Carrie. Besatt av charmiga Big som bara är ett svin, sårar henne om och om igen. Men ändå är han helt underbar?! 
Träffar Aidan som är the perfect man. Alldeles för perfekt så man tröttnar? Otrogen mot A med B. Dumpar A för B, haha. Sikken röra. Jaja, whatever. Hon verkar göra rätt :)

Får väl snart försöka sova, om det går. Med tanke på hur länge jag sov idag, uff.
Träning som står på schemat först imorgonbitti!
Night.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback