Abso-fucking-lutely

2011-11-01 KLOCKAN 12:20:31


Hallå snyggingar!
Igår blev en riktigt slöe-dag. Jag var ledig och gjorde typ nada, kändes det som. Stack en runda till Emma och drack kaffe och snackade en massa. Sen skulle hon göra sig iordning för the big night med Rihanna ;) som tyvärr inte blev av, det blev inställt! Fy fan! Stackars.
Jag körde och gjorde några ärenden sen hem. Kitty joinade också, sen kom lillebror och hjälpe mig med en sak. Nu håller jag tummar och tår. Jag och Kitty körde sedan och handla lite mat, hyrde film och stack hem till mig igen. Sen kom även en Halena. Körde hem K och vi hämtade världens bästa box; Sex and the city :D Så nu blir det att glo alla säsonger igen :P luv.

Idag blir det ett kort pass av jobb och senare ikväll träning med Emma. Får blir ett hårt sådant med tanke på vad man både ätit i helgen och igår ;)

Och imorgon IKEA med min mammsi :) <3

Heej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback