11 11 11 11 11

2011-11-11 KLOCKAN 13:50:54



Once in a lifetime... Jaja, GOT IT ;) hihi.

 

Idag är det alltså 11/11 - 11 och 11:11 har redan passerat, haha. Jag har redan hunnit med slas, träning, handlat, fått nåt i magen och duschat :) Är bara ledig idag så då får man passa  på :)
Grannen väckte mig halv 9 av att hon stod och "skrek" på grannen under mig med världens hjällaste(?) röst för han hör dåligt, haha. Sen kunde inte jag somna om helt enkelt. Hade nog inte hunnit med allt detdär heller om jag fortsatt sova. Är INTE en morgonmänniska om man säger som så va :P

 

Ska ut till Nathalie när hon är hemma. Hoppas bara jag har tålamod till att vänta till 16. Är liksom redan rastlös ;P

Eller jo, fördriver nog tiden med några avsnitt av SATC ♥ 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback