Förbannade dator!!

2011-05-04 KLOCKAN 17:27:46


Igår bara slocknade min dator när jag pratade med fisen. Skärmen helt svart och gick inte alls igång. GREAT! Så det första jag gjorde idag var att skicka ett sms till Roos, som är ett snille på datorer och frågade va det kunde va. Körde sedan ut till Sandra där Jenny A också befann sig. Dom höll på med lite pill med sina fina smycken, jag köpte ett senilband :D sen blev det bara kaffe och snack i vanlig ordning.
Har även fått sålt min säng, jeheij! Jenny fixa^^ När jag kom till Höör lämnade jag min dator till Roos, fick förresten låna Sandras som tur är, haha. Gulle :) Andra ärenden innan jag körde hem en snabbis till mamma och fikade och rota igenom massa grejor. Fick lite med mig hem :) Hemma, snart mat, ikväll får vi se. Hejdå

Inte på riktigt skrivhumör idag som ni säkert märkte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback