Fantastiskt!

2011-05-09 KLOCKAN 18:30:07


Drog ut till Sandra först idag där Jenny A också befann sig. Fast hon stack iofs när jag kom, knast^^ Kaffe och en massa snack.
När Sandra skulle köra till jobb begav jag mig ner till Netto och handla lite. Bl.a 2 kilo bland färs för 53 spänn, ha. Gilla! Vidare hem till mamma för mer kaffe och snack ute i solen. Sen blev jag hungrig. Stack hem, packade upp varorna och började på maten. Och FY FAN VAD GOTT! Jag är ju grym. Stekte först upp skivor av chorizo-korv, råstekte potatis som jag också hade skivat med lite kryddor och lite soja. Till det gjorde jag en egen sås. creme fraische, chilisås, vitlök och kryddor. MUMS! Blev proppmätt efter en liten portion. Så min kvällsrunda får vänta, om jag nu ens orkar :P Fick även en trevlig kommentar av mamma. Den tackar jag för. Då ser man lite resultat efter bara 1 vecka, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback