En och en halv

2011-05-24 KLOCKAN 11:49:37


Hoppsan-saaaaa. Har glömt att skriva ju. Haft fullt upp? Nope.. Har väl inte kännt för att skriva^^

Igår blev förkylningen värre. Och idag ännu värre, men har ändå inte brutit ut helt. Är helt slö, känns som att jag har minimalt lite med feber plus lite halsont. Håller tummarna för att det inte blir värre!

Igår kom Jenny och hälsa på, därefter Matilda och Lovisa med lite glassbåtar, mums. Satt och snacka i soffan och kolla lite tv. Bestämde med Coffe att vi alla skulle laga nån mat senare så vid halv 5 stack jag och Jenny ner ill ICA och handla sen hem till Coffe. Han städade medan jag och Jenny fixade med maten. Så Matilda, Lovisa och Conny kom perfekt tills den var klar ;) Korvstroganoff med ris. Riktigt gott :) efter maten satte vi på en film; Ace Ventura -  Den galopperande detektiven. FY FAN VAD HAN ÄR BRA! Lätt min största idol. Han ska man bannemaj kolla på om man vill få fram ett rejält skrattanfall ;)
Efter filmen körde Jenny och lämnade av mig hemma. Gick upp och satte på lite kaffe innan min fina Emma kom och joinade. Snack, kaffe, popcorn, te, bb och film; Allt för min syster. Den var väl helt OK :)

Idag får vi se om jag pallar ta mig ut. Min fina Emma ville i alla fall bjuda på mat idag ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback