Beroende så det smäller om det

2011-05-19 KLOCKAN 10:27:29


Jag kan lova att det hade inte varit många som hade klarat av att äta soppan jag gjorde igår. Helvete vad stark den blev, haha. Så mycket kryddade jag inte tyckte jag :P Ögonen nästan rann, och strupen blev varm, haha. Men den blev såklart ändå god! Älska stark mat!

Framåt 20 fick jag besök av Halena. Som var här i princip hela kvällen. Gjorde en paus emellan liksom. Kan säga att det blev allt det där vi gör i vanlig ordning plus massa äppelklyftor ;)

Snart kommer Sandra och hämtar sin dator för den ska säljas, BUHUU! Vad göra utan? Man kan ju inte va utan son dator. Men jag vet en, som har en splitterny bärbar jag kanske jag fråga^^ Som alltid ställer upp. Kanske t.o.m får köpa den billigt, ha.

Ingen PW idag. Min fot tar livet av mig. Fy fan vad jag har vaknat inatt med det jäkla skavet som har skavt mot lakanet, AJ! Hoppas att det är liite bättre tills imorgon.

Jobb idag, 15-24.
Adios

Kommentarer
Postat av: Jennica - 18 år och gravid

följa varandra via bloglovin? :)

2011-05-19 @ 15:58:12
URL: http://jennica.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback