9 kändes som 4

2011-05-20 KLOCKAN 09:54:10


Nu är det HELG. Och jag är ledig. En HEL helg. Yey :)
Idag blir det bara chill. Ska hem till mamma och Kjell senare och umgås en stund med lillebror när han slutat jobb, ska hjälpa mig med en sak med datorn. Ikväll blir det nog att umgås med ligan, i think.

Imorgon ska hela familjen till Malmö, till mormor för att fira hennes födelsedag :) Ska ut och äta och så i Malmö. Blir att vi stannar där hela dagen. När vi kommer till Höör igen på kvällen blir det lite JÖÖG.

Inget annat, mer än att jag jobbade igår. Och igår kändes verkligen 9 timmar som 4-5. Folk precis hela tiden. Bara droppa in. Klockan 23 fick vi typ lugnt. Jag gillarT. Mycket folk, och att tiden går fort^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback