5 o'clock in the morning

2011-05-03 KLOCKAN 11:24:10


Jodå, vaknade 5 imorse av att Dolly stod och kraffsade på typ alla garderober. Hördes enda bort till Kina typ. Och jag hade såklart ett utbrott för jag fick gå upp 1ooo ggr för att skälla lite på henne. Till sist slutade hon. Nu började hon igen. Och då kom jag på.. Jag hade visst glömt att hälla upp mat till henne igårkväll, haha :D Smart katt det där.

Snart kommer mamma upp till mig en runda. Får ju skicka tillbaka klänningarna jag fick igår som var som tält! Sen beger jag mig nog ut till Sandrajävel en runda :)

Kommentarer
Postat av: claudia

Fin blogg :)

2011-05-03 @ 16:46:39
URL: http://claudialovgren.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback