Tisdagskväll

2011-03-08 KLOCKAN 22:04:35


Precis  kommit in genom dörren typ.
Stack hemifrån redan vid 14 idag. Upp till byn för att fixa present till mamma. Blev en fin vårbukett, choklad och ett kort såklart :) När jag var klar stack jag upp en snabbis till Halena där Lisa också befann sig. Kaffe och snack ute på balkongen. Har varit helt underbart vårväder idag ju. Dom säger att det ska snöa imorgon. Det vill vi inte tro!
Sen stack jag hem till mamma. Hon hade redan gäster, som jag inte träffat på 8 år kom vi fram till :P Så det var trevligt att snacka med dom igen. En kort stund efter kom lillebror hem från jobb, sen Kjell. Blev räk-och tonfiskbaugetter stora som hus, och till fika blev det kaffe och kaga^^ Dom andra åt semlor, det äter ju inte jag :) Umgicks lite sen med lillebror uppe i hans rum. Vidare ut en snabbis till Enevången och tog en kaffe där med med lite snack. Nu är jag hemma. NU; Big brother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback