Sliten tjej

2011-03-15 KLOCKAN 19:11:31


Innan när jag var hemma på min lunch blev jag så jäkla trött när jag satt i soffan. Och vad gör jag? Jo, SOMNAR! Vaknar NÄR jag ska börja igen, haha. Men jag hann i alla fall. Trött som ett helt ålderdomnshem, höhö ;)

Slutade 16. Stack hem och satte igång med att måla en 3e gång inne på toan. NU är det äntligen klart, och ser mycket bättre ut. Sen satte jag igång med att torka av, dammsuga och torka golven. Nu är här fräschare än fräschast ;)

Precis fått i mig lite sallad. Börjar smått tröttna på det nu, haha. Tänkte sätta på lite kaffe och bara slasa framför tvn hela kvällen nu. Blir sängen tidigt även idag känns det som.

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback